2015. november 22., vasárnap

Prológus.

A nevem Hilary Reed. 17 éves vagyok, Bostonban születtem. Az apám egy alkoholista barom, az anyám egy drogfüggő ribanc. Szerencsére már megszabadultam tőlük.
Jelenleg Londonban élek a saját kis otthonomban. Hogy ez hogy lehetséges? Baromi egyszerűen. Kell hozzá egy nagyon jó barát akinek van saját cége és kész.
Egy apró étteremben dolgozom, a körülményekhez képest egész jó fizetséggel. Szeretek ott dolgozni. Családias a hangulat, és még a főnökkel is jóba vagyok. Tudom, 17 évesen az ember
még körmöl az iskola padban. De hát nekem nem ezt dobta a gép. A szüleim felelőtlensége miatt túl hamar kellett felnőnöm. Még egy tesóm se volt akire esetleg támaszkodhattam volna. Mindent egyedül kellett megoldanom.
Igaz, most is. De hátha jobbra fordulnak majd a dolgok. Gondoltam én, mielőtt elraboltak. De kezdjünk szépen mindent az elején.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése